REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA
Wnioski o przyjęcie do szkoły w rekrutacji uzupełniającej składa się w formie papierowej do każdej wybranej szkoły.
Do wniosku należy dołączyć oryginały lub kopie świadectwa ukończenia szkoły podstawowej oraz zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez dyrektora szkoły, którą kandydat ukończył, lub kopie potwierdzone notarialnie). Do wniosku dołącza się także dokumenty potwierdzające spełnianie kryteriów dodatkowych.
Podania w rekrutacji uzupełniającej z wymaganymi dokumentami należy składać w terminach pracy komisji Rekrutacyjnej
27.07.2022 r. środa godz.10.00-14.00
28.07.2022 r. czwartek godz.10.00-14.00
29.07.2022 r. piątek godz.10.00-14.00
1.08.2022 r. poniedziałek godz.10.00-14.00
2.08.2022 r. wtorek godz.10.00-12.00
3.08.2022 r. środa godz.10.00-12.00
Ogłoszenie list kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia w rekrutacji uzupełniającej nastąpi 9 sierpnia 2022 r.
Listy kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia wywieszone zostaną przez każdą szkołę prowadząca rekrutacje uzupełniającą.
Do 17 sierpnia 2022 r. kandydaci zakwalifikowani potwierdzają wolę podjęcia nauki poprzez złożenie w szkole oryginału świadectwa ukończenia szkoły podstawowej oraz zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty, o ile nie zostały one złożone wcześniej.
Szkolne komisje rekrutacyjne ogłoszą listy przyjętych do szkół w postępowaniu uzupełniającym 18 sierpnia 2022 r.
Rekrutacja uzupełniająca nie jest prowadzona elektronicznie
Rekrutacja uzupełniająca prowadzona jest zgodnie z zasadami dotyczącymi rekrutacji właściwej (decydują punkty uzyskane przez kandydata).